Can not live without you Del 1

Den här tjejen heter Alicia, hon är 15 år och bor i Atlanta, hon är inte direkt ett FAN av Justin Bieber men hennes kompis är galen i han. Alicia är också från Sverige men flyttade till Atlanta när hon var 4 år.


Alicia Perspektiv

Jag gjorde det jag aldrig trodde jag skulle göra, jag gjorde slut med Kevin, jag trodde inte jag skulle våga men han har inte behandlat mig väl.
Jag gick ute på kvällen jag skulle hem, jag började gå men jag kände mig iakttagen, jag vände mig om, men ingen stog där. Jag började gå snabbare och snabbar tills någon grep tag i min arm, jag hoppade till, och där stog dem, Kevin och hans kompis Alex mitt hjärta klappade snabbare.
Det var det här jag var rädd för att det skulle hända. Han drog ner mig på marken och sparka mig i magen.
- Alicia jag visste inte att du vågade göra slut, men du fattade väll att jag skulle komma efter dig eller?
-SLÄPP MIG JÄVLA IDIOT
- Hållkäften annars kommer du ångra dig
Han kysste mig hårt, jag spottade på han då blev han arg
- Jävla SLAMPA
Han slog till mig på käften, jag skrek till.


Justins Perspektiv

Jag kände att jag behövde luft så jag gick ut på en prommenad,
det var väldigt kallt ute.
Jag hörde någon skrika jag började småspringa för att titta vad det var, då såg jag en tjej ligga på marken blodig och två killar som sprang där ifrån, jag sprang snabbt fram till henne, jag böjde ner mig på huk.
- Men gud vad har hänt?
Hon svarade inte, jag skakade till henne.
-Hörru, vakna!
-SLÄPP MIG KEVIN DET ÄR ÖVER
- Du det är inte Kevin vem är det och vad har hänt, jag heter Justin
Hon försökte att öppna ögonen tillslut var dem helt öppna, jag hade verkligen inte sett några finare ögon, dem var kristall blå och glansiga.
-Öhm, låt mig hjälpa dig upp vännen.
- Tack.. så mycket AJJ
- Ojj gick det bra
- Jo jag är Okej.
-Vad heter du?
- Alicia, Alicia Svensson!
- Ok, Jag är Justin Bieber
- Öhmm, ojj jo jag såg det lite på håret, sa hon och log
- Haha, mjo ;)
- Min kompis är galen i dig
- Haha, kul :)
Vi satt tysta ett tag.
- Jo, äru okej? jag kan följa dig hem
- Aww vad snällt jag skulle uppskatta det :)
- Ok men då får väll du ta och visa mig vägen :)
 

Alicia Perspektiv

Gud vad snäll han var, jag smällte i hans underbara bruna ögon.
Han följde mig hem hur gulligt är inte det? :)
- Här är det
- Ok :)
- Tack så jätte mycket Justin
- Det är lungt :)
Vi tittade i varandras ögon ett tag, sen vände jag blicken om.
- Jo jag kanske skulle kunna få ditt nummer? sa han och rodnade
- Haha jo visst
Nu hade jag hans nummer och han mitt :)
- Ja men vi hörs då
- Ja vi kanske kan träffas någon dag?
- Ja visst... Kanske imorgon?
- Haha vi får väll se Bieber :)
- Hejdå sa jag och gav han en kram
- Hejdå!
Jag gick in och jag gick och la mig direkt, plötsligt fick jag ett sms från Justin det stog

Godnatt sötnos :)<3
Kram Justin

Godnatt snygging ;)
Kram Alicia

Efter den här hemska dagen somnade jag med ett stort leènde på läpparna´

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Haha hoppas ni gillade första delen ganska kort men det får räcka för inatt eftersom klockab är 02:46 så jag säger väll godnatt :)

AV: Julia.p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0